بررسی عطر آرمانی پریو

 آرمانی پریو

Armani Prive Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite


بر اساس افسانه، سنگ قیمتی تانزانیت آبی-بنفش در اثر برخورد رعد و برق که باعث آتش سوزی جنگلی در نزدیکی کوه کلیمانجارو در تانزانیا شد، به وجود آمد. اعتقاد بر این است که تخلیه الکتریکی سنگ های پای کوه را به یک ماده معدنی گرانبها تبدیل کرده است که بعدها به نام تنها کشوری که در آن کشف شد نامگذاری شد.

در آغاز سال 2022، خانه مد جورجیو آرمانی دو عطر را ارائه کرد که مجموعه آرمانی پریو را گسترش داد : Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite ، که هر دو به تانزانیت و زیبایی طبیعت آفریقا اختصاص داشتند و توسط عطرسازان Violin Colla (MANE) و Carlos Benaim ( کارلوس بنائم) خلق شدند.

نیل تانزانیت

نیل تانزانیت

رایحه اولیه: ترنج، بادام
قلب: هلیوتروپ، شیر
پایه: نعناع هندی، لبدانوم، بنزوئین، مومیایی تولو


Indigo Tanzanite قصیده ای برای نعناع هندی تاریک و درونگرا است. در این ترکیب، نعناع هندی چوبی است، کمی با تذهیب وانیلی و رزین تزئین شده است، کمی مرطوب از آب مرکبات است و با شمعدانی و هدیون خنک شده . مانند سرزمین ساوانای آفریقایی که پس از یک روز خشک و یک شب سرد، خنکای آرامش بخش مه صبحگاهی همه موجودات زنده را لمس می کند. ساعت مه، که توسط پرتوهای خورشید صبحگاهی قطع می شود، هنوز سوزان نیست، اما در حال حاضر گرم، نرم و لطیف است. زمانی است که زندگی آرام می گیرد. بدون نیاز به مبارزه برای زنده ماندن؛ شما فقط می توانید زندگی کنید این احساس Indigo Tanzanite است، یک شیپر شرقی غیر معمول اما راحت که بر اساس روح زمان ما ساخته شده است.

Armani Prive Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite

کارلوس بنیم یک استاد شناخته شده تعادل است، اما با روح ماجراجویی بیگانه نیست، بنابراین برای هر کسی که به سفری به آفریقا می رود، حتی اگر خیالی باشد، ضروری است. نعناع هندی موجود در Indigo Tanzanite  مانند عطر  فوق العاده Music For a while جذاب است، اما در Indigo چیزی وجود ندارد که از صدای آن منحرف شود، هیچ پاشش روشن آب آناناس یا سایر عناصر مزاحم وجود ندارد. در اینجا به نظر می رسد نویسنده پیشنهاد می کند که بایستیم، بازدم کنیم و به چیزهای کوچک اطرافمان توجه کنیم - زمین زیر پای ما و آسمان بالای سرمان - که در حالت استراحت مشاهده می شود بسیار بزرگتر و مهمتر از وقتی که می دویم

آرمانی پریو سرخابی تانزانیت

سرخابی تانزانیت

رایحه اولیه: ترنج، هل، زنجبیل
قلب: قهوه، دارچین، مر،
پایه: دانه تونکا، وانیل، تنباکو

Magenta Tanzanite عطری برون گرا است که دقیقا برعکس Indigo Tanzanite است. در اینجا، نت آفتابی تنباکوی شیرین با کمک اورنیل خنک (که تقریبا ضروری ترین عنصر  عطر معروف Baccarat Rouge است.) به حداکثر می رسد . موضوع تنباکو به روشی مشابه و مد روز تفسیر شد است . تنها تفاوت این است که خالق Magenta Tanzanite با پوشندگان آن و افراد اطراف آنها با دقت بیشتری برخورد می کند. 

Armani Prive Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite

علاوه بر این، Magenta Tanzanite یک جنبه غیرمعمول دارد که من در بین پیروان ژانر Baccarat آن را ندیده ام - قهوه است. نت قهوه در اینجا، علیرغم ویژگی غالب و فراگیر آن، بسیار با دقت دوز شده است. خنکی وانیل را ملایم می کند و ترکیب را کاملاً تزئین می کند ، که می توان آن را به عنوان یک لمس احساس کرد - مانند جوراب قرمز زیر کفش های کلاسیک و یک کت و شلوار رسمی.

هر دو جدید به معنای کامل کلمه رنگارنگ . بطری های زرق و برق دار حاوی عطرهایی هستند که به طور کامل انتظارات ما را برآورده می کنند. فقط با چند فشار روی اسپری، خود را در واقعیتی متفاوت و عجیب و غریب می بینید. شما فقط باید مناظر و روایت مناسب را انتخاب کنید: آیا شما امروز یک گیاهخوار هستید یا یک شکارچی؟

Armani Prive Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite

Magenta Tanzanite و Indigo Tanzanite به صورت 100 میلی لیتر Eaux de Parfum در دسترس هستند .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید