My Way

 

 جورجیو آرمانی My Way

جورجیو آرمانی به تازگی معرفی My Way را اعلام کرده است ، عطری از گل های سفید روشن که هدف آن به تصویر کشیدن زنانگی خاصی است و با تعهد به پایداری طراحی شده است.

جورجیو آرمانی من راه


"راه من" بیانیه ای قوی و منحصر به فرد است که عزم را برای دنبال کردن مسیر خود بیان می کند. بیشتر از یک نام، "راه من" نشان می دهد که چگونه سفرهای زندگی، خواه جغرافیایی یا احساسی، شخصیت فرد را ایجاد می کند که توسط افراد و لحظاتی که در آن با آنها مواجه می شوند شکل می گیرد. با تسخیر روح کنجکاوی و ارتباط، در اخلاق خود ترجمه می شود "من همان چیزی هستم که زندگی می کنم". 

آدریا آرجونا
چهره راه من ، هنرپیشه آمریکایی آدریا آرجونا، اهل گواتمالا و میراث پورتوریکویی است که با فلسفه آن، با شخصیت و داستان زندگی خود که با گشودگی به تجربیات جدید و ارتباط با دیگران مشخص می شود، نزدیکی منحصر به فردی دارد. او علاوه بر نقش خود در My Way، به عنوان چهره آنها برای خط آرایش به این برند ملحق میشود. بعد، آدریا آرجونا در Morbius بازی خواهد کرد، فیلم مورد انتظار مارول که قرار است در سال 2021 اکران شود. این برند آدریا آرجونا را به عنوان "مسافر، زن جوان امروزی؛ باهوش، کنجکاو، عاری از تعصب، مستقل و توانا" توصیف می کند. او یک شهروند جهان است.»

جورجیو آرمانی من راه
معرفی My Way نقطه عطفی در برنامه مستمر جورجیو آرمانی است که به کاهش اثرات زیست محیطی آن و مبارزه با تغییرات آب و هوایی اختصاص داده شده است: «من معتقدم که مسائل زیست محیطی باید در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به قلب همه نزدیک باشد. جورجیو آرمانی می گوید به هیچ وجه نمیتوانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که آینده نسل های جوان به انتخاب های مابستگی دارد.

Armani My Way Refill

از استفاده از مواد بازیافتی و قابل بازیافت و مواد با منابع پایدار گرفته تا سیستم پر کردن مجدد بطری نوآورانه‌اش که امکان کاهش قابل توجه ضایعات مواد را فراهم می‌کند، My Way تلاش‌های این برند برای مفهوم زیست محیطی را در بر می‌گیرد.
به لطف ترکیبی از این تلاش ها و حفظ 650 هکتار از جنگل های بارانی مالاگاسی، My Way به حذف کربن دست می یابد. در نتیجه یک برنامه اقدام جدید و 5 ساله، آرمانی زیبایی همچنین متعهد می شود که ردپای کربن خود را تا 25 درصد بیشتر کاهش دهد و تا سال 2025 به کم کردن کربن برای همه محصولات خود دست یابد .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید