Carolina Herrera Very Good Girl

بررسی عطر Carolina Herrera Very Good Girl
 

Very Good Girl تفسیر جدیدی جسورانه، گیرا و شاد از عطر نمادین Good Girl است. این عطر مقاومت ناپذیر در سال 2021 عرضه شد و توسط عطرسازانی چون کوئنتین بیش و لوئیز ترنر خلق شد.

این بطری بار دیگر به شکل پاشنه ای است که نمادی از مجموعه Good Girl است، اما این بار یک طرح قرمز، لاکی و لوکس است. قرمز در اینجا نشان دهنده اشتیاق، پیچیدگی و زیبایی است.

VGG شما را به یک سفر بویایی می برد، با طراوت ترش و میوه ای که در آن انگور فرنگی سیاه غالب است شروع می شود، سپس می توانید تازگی گل رز را احساس کنید که جای خود را به وانیل کمی پودری می دهد. در عین حال، به لطف عطر خس خس ، چوبی خفیف در رایحه وجود دارد که باعث ایجاد شیرینی بیش از حد می شود. این عطر برای فصل تابستان هم در روز و هم شب عالی است. این یک عطر بسیار زنانه است که برای خانم‌های نترس و سرگرم‌کننده مناسب است که قطره‌ای از شیطنت را پنهان می‌کنند، زیرا همانطور که خود برند کارولینا هررا می‌گوید،  بد بودن خیلی خوب است .


اگر دختر خوب معمولی را دوست ندارید، اما چیزی میوه‌تر و تازه‌تر می‌خواهید، دختر بسیار خوب برای شما مناسب خواهد بود. این دی‌ان‌ای معمولی شیرین شده با وانیل مانند خط اصلی Good Girl را ندارد. این یک رایحه رز بسیار مدرن است، اما بی نظیر نیست. برای من، عطر به راحتی پوشیده می شود، به لطف آن شما از زنان و مردان تمجیدهای بی شماری دریافت خواهید کرد، زیرا ترکیب مواد موجود در عطر بسیار دلپذیر است. تا آنجا که به قدرت فرافکنی و ماندگاری مربوط می شود، درست مانند دختر خوب کلاسیک، این یکی مدت زمان زیادی دوام می آورد. این یک نمای کلی از کل روز کاری (تقریباً 8 ساعت) ارائه می دهد و بسیار مناسب است. نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز خواهان این عطر خواهید کرد، و بدون اینکه این عطر باعث آزار آنها شود.
اگر چیزی به سبک Delina از Parfums de Marly یا Angel Nova از Mugler می‌خواهید، VGG یک گزینه عالی است آنها بوی یکسانی ندارند و قطعا فریب هیچ یک از این رایحه های ذکر شده نیستند، اما آنها مانند پسر عمو هستند. نه یکسان، بلکه مشابه

رایحه اولیه: توت قرمز، لیچی
قلب: گل رز
رایحه پایه: وتیور، وانیل

 

Very Good Girl  by Carolina Herrera در 30 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 80 میلی لیتر ادو پرفیوم موجود است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید