CARON Parfum Pour Un Homme


عطر جدید Pour Un Homme توسط CARON Parfum

CARON برای جشن گرفتن نودمین سالگرد، Pour Un Homme de Caron اصلی را با بالاترین غلظت عطر تولید کرد - این عطر برای اولین بار در سال 1934 منتشر شد.
 
من امضای نمادین Pour Un Homme de CARON را در یک نسخه بسیار متمرکز حفظ کرده‌ام و یک عطر قدرتمند و قاطع از اسطوخودوس-وانیل ایجاد کرده‌ام."
-Jean Jacques، عطرساز داخلی CARON

Pour Un Homme de CARON Parfum اثری بر اساس ترکیب تاریخی سال 1934 را رونمایی کرد که با طراوت فوق مدرن احیا شده است.

نت‌های تند یک اسطوخودوس فرانسوی با وانیل جذاب ترکیب می‌شود تا حواس را گسترش دهد و خطوط را محو کند. جوهره غنی و فراگیر اسطوخودوس در درخشندگی غرق در آفتاب آشکار میشود. در اعماق لطیف وانیل گرم لانه می کند و عطر را در لحظه حال تثبیت می کند. در سال 2024، CARON خطوط زیبایی شناختی خاص خود را در حالی که جنبه‌های خود را مدرن می‌کند، پرورش می دهد. درجه بندی سبز عمیق آن نمایی اجمالی از محتوای شدید داخل آن را ارائه می دهد.



پایه اسطوخودوس : اسطوخودوس فرانسوی اسانس | اسانس لاواندین فرانسوی | اسطوخودوس فرانسوی مطلق | فرانسوی لاواندین مطلق | اسانس رز ترکی

پایه وانیل : وانیل | مشک | Opoponax Essence | رزینوئید استایراکس
 


 

 

اسطوخودوس طبیعی یک ماده ضروری در تاریخ خانه کارون است. که 61% در Pour Un Homme de CARON   بیش از حد مصرف می شود.

"به منظور تضمین کیفیت بی نظیر و قابلیت ردیابی آثار ما، خانه کارون با Jérôme BOENLE، تولید کننده اسطوخودوس مستقر در Sault، Provence همکاری می‌کند. تمام اسانس اسطوخودوس از فرانسه در تولید The Trilogy Pour Un Homme de CARON استفاده شده است. منحصراً از مزارع او برداشت می شود.»

Pour Un Homme de CARON Parfum در یک سایز 75 میلی لیتری  موجود است .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید