بررسی عطر هیپنوتیک دیور: بی انتها، در حال سادگی بسیار پیچیده

عطر هیپنوتیک دیور: بی انتها، در حال سادگی بسیار پیچیده

Dior Hypnotic Poison اخیراً در جوایز Fragrantica Reader 2022 به عنوان بهترین عطر زنانه همه دوران انتخاب شد (مقام سوم در سال 2021، رتبه دوم از 2018-2020، و چهارم در سال 2017).

 

 

 

 

 

با بوییدن دوباره آن اخیراً، من تحت تأثیر بی زمانی نمایه‌ای قرار گرفتم که آرزوی یک نقطه تماس بسیار ساده و تقریباً جهانی را دارد. و پیچیدگی یک موزاییک در قیاس مشابه، من به اصل نقاشی غروب خورشید فکر کردم. این تفسیر کودکانه نیست، با استفاده از رنگ بلوک و خطوط مشخص، بلکه رنگین کمانی غنی و در هم تنیده از رنگ‌های لایه‌ای است که پیچیدگی و ظرافت تماشای آتش سوزی خورشید را تا غروب می‌رساند. درک آسان اما با این وجود همیشه ویرانگر.  

 

 

 

 

 

 

 

 

از دور، در سیلاژ کسی، Hypnotic Poison حاکی از یک مارزیپان خامه‌ای با قوام پودر قند، طعم بادام تلخ و ارکسترال در ابرهای مجلل آن است. هرچه به منبع  نزدیکتر می‌شوید، متوجه می‌شوید که مه سفیدی که با جرقه‌های قرمز گیلاسی که بینی شما از دور می گیرد، از نقاط کوچکی از جزئیات و تعریف تشکیل شده است که اگر از دست بدهید، شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. تقریبا به همین صورت تلخی، کاملا در هیپنوتیک نسبت حباب سم، خراشدار و آشکارا دارویی به نظر می‌رسد. رنگ نارگیلی که منحنی‌های خامه‌ای و ژله‌ای را تداعی می‌کند، شروع به تغییر شکل پلاستیکی و Play-Doh می‌کند. و زیره‌ای که لرزش و درخشندگی ضمنی را به آن اضافه می‌کند، مانند یک غافلگیری مخفی خوش طعم که در محفظه شیرینی آن پنهان شده است، از بین میرود، مانند عرقی که نیاز به پاک کردن دارد، از قالب جدا می‌شود. عقب‌تر، همه چیز در جای خود قرار می گیرد. اثری هنری که تنها از راه دور میتوان آن را به طور کامل قدردانی کرد. 

عطرسازان می‌توانستند فرمول را به عنوان اسکلتی از آنچه که در نهایت وجود دارد، ترسیم وانیل، بادام، نارگیل و آلو، با نتیجه نهایی مشابه و احتمالاً تست مطمئن‌تر مصرف‌کننده برای تاثیرگذاری بالای نت باقی بگذارند، اما این فرمول فاقد آن بود . -ne-sai-quoi که آن را به یکی از مورد احترام‌ترین آهنگ‌های زنانه منتشر شده در 25 سال گذشته تبدیل کرده است. آن لبه رمز و راز، دسیسه، انرژی و حرکتی که توسط جنبه‌های شربت سرفه و خاک زمین بازی ایجاد می‌شود، Hypnotic Poison را از مرثیه‌ای در مورد لطافت مادری و تجملات قدیمی به یک اکسیر جسورانه تبدیل می‌کند زنی که آن را استفاده میکند، با هاله‌ای از آن آغشته می‌کند. زن افسونگر. به یاد ماندنی، هیجان انگیز، حسی و بی انتها، درست مانند غروب خورشید. 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید