NINA LE PARFUM

نینا ریچی: NINA LE PARFUM

نینا ریچی: NINA Le Parfum


کل مجموعه نینا بسیار دوست داشتنی و غیرقابل انکار میباشد. تنوع‌های متعدد داستان‌ها و فضاهای عطر جدیدی را به ارمغان می‌آورند و کمپین‌ها دوست‌داشتنی، مدرن و روشن هستند. آخرین نسخه  نینا ریچی ، NINA LE PARFUM ، در ژوئن 2023 به عنوان یک اثر گل-چوبی با امضای عطرساز Ilias Ermenidis و Olivier Cresp ارائه شد .
 

نینا ریچی: NINA Le Parfum

 

 

 


چهره تبلیغاتی جدیدترین عطر نینا ریچی بازیگر آمریکایی کیرنان شیپکا است .

کیرنان در مورد دیدگاه خود توضیح داد و تمایل خود را برای بیان یک بیانیه جسورانه با انتخاب یک قلعه بزرگ فرانسوی به عنوان پس زمینه برای فیلمبرداری بیان کرد. Yoann Bourgeois استثنایی مسئول طراحی سکانسها برای برانگیختن حس شعر بود. هدف آنها احیای حس رمانتیسیسم و ​​القای آن با لبه معاصر قرن بیست و یکم بود.

کایرنان این آمیختگی را بدون زحمت به تجسم میکشد، خوش‌بینی جوانی را تراوش می‌کند و در عین حال ساده لوحی او را در آغوش می‌گیرد و کاملاً با فیلمنامه در حال توسعه آنها همسو می‌شود. بدون شک او در نوع خود به یک نماد تبدیل کرد است.
 

نینا ریچی: NINA Le Parfum


 

 

 

 

 

 

 

با راه اندازی جدیدترین نینا لا پرفیوم، این برند پیشنهاد می کند به غریزه خود گوش دهید و رویاهای خود را محقق کنید! PUIG ادو پرفیوم Nina Ricci Nina Le Parfum را با این تشویق تقدیم می کند. هیپنوتیزم آن – ترکیبی از سیب های آبدار کوچک، گل های سفید و گرم کننده کهربا – کنجکاوی شما را برمی انگیزد.
 

نینا ریچی: NINA Le Parfum


این ترکیب مسحور کننده و درخشان با انبوهی از میوه های خوش طعم آغاز می شود: زنده بودن نت های سیب ترد توسط لیموی تند ایتالیایی تقویت می شود. ترکیب سفید گاردنیا، گل سرخ و شکوفه پرتقال رایحه ای عمیق را القا میکند. ترکیبی دلپذیر از چوب کهربا و وانیل نت های پایه را به پایان می رساند.

با نینا لو پرفیوم ، می‌خواستیم وسوسه میوه‌های ممنوعه را با سه عصاره سیب طبیعی، که بدنی با چوب گرم کهربا به آن داده می‌شود، به تصویر بکشیم. یک Eau De Parfum شگفت‌انگیز و جسورانه برای نشان‌دادن دوران جدیدی برای عطرهای نمادین Nina– اولیویه کرسپ ، استاد عطرساز؛ ایلیا ارمنیدیس ، عطرساز

 

نینا ریچی: NINA Le Parfum

 

نت‌های بالا
سه نوع سیب و لیموی ایتالیایی

نت‌های میانی
گاردنیا، گل سرخ و شکوفه پرتقال

نت‌های پایه
چوب کهربا، وانیل


 

نینا ریچی: NINA Le Parfum


نینا لو پرفیوم برای زنان با آگاهی از محیط زیست در قلب خود طراحی شده است. این عطر خالص و گیاهی از 91 درصد عناصر ارگانیک تشکیل شده است و ترکیب نمادین عطر اصلی نینا: لیموی ایتالیایی  را در خود جای داده است. میوه های ناقصی که صنایع غذایی به دلیل اندازه یا ظاهرشان دور می اندازند، به جای هدر رفتن، به عنوان مواد اولیه عطر جان تازه ای می گیرند. کل لیمو، از گوشت آبدار تا پوست خوش طعم آن، مورد استفاده قرار می گیرد و به عطری با طراوت و مرکبات ختم می شود.
 

نینا ریچی: NINA Le Parfum

این عطر در یک بطری سیب شکل قرار دارد که با رنگ صورتی پر جنب و جوش رنگ شده است. نمای بیرونی براق بطری با جزئیات نقره ای تزئین شده است. یک روبان صورتی جذاب با عبارت نقره ای: "یک سیب خوب برای یک سیاره خوب" به ظاهر غیرقابل مقاومت آن پایانی لذت بخش می دهد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید