Paco Rabanne Olympea Solar Eau de Parfum Intense

 

 Paco Rabanne Olympea Solar Eau de Parfum Intense

المپیا سولار

جدیدترین فلانکر، OLYMPEA SOLAR ، برای خط Olympea توسط Paco Rabanne  (PUIG) خورشید را جشن می گیرد، و مانند موارد قبلی، بسیار چشم نواز است. این عطر از مرسوم عطرهای با مضمون خورشید پیروی می کند که سال گذشته با وجود و طراحی خورشیدی در سراسر بازار پخش شد و روشنایی، شادی، قدرت و خوش بینی مورد نیاز را حتی در بخش عطر ارائه می دهد.

المپیا سولار

 

خط تولید Paco Rabanne Olympea  شامل:

Olympea از 2015، Olympea Aqua از 2016، Olympea Intense از سال 2016، Olympea Aqua Eau de Parfum Legere از 2018، Olympea Legend از 2019، Olympea20 Collection از 2019، Olympea20 Collector از، Olympea20 از ، Olympea20.خورشیدی از سال 2022.
 

OLYMPEA SOLAR EAU DE PARFUM INTENSE با عطرهای مشابه سایر عطرهای خط Olympea که اکنون با شاخه‌های لور طلایی تزئین شده و به خوبی روی بطری میدرخشن ، عرضه می‌شود.

ارسال فوری شما به مکانی پر از نور. به یک نقطه براق در یک روز درخشان.

المپیا سولار

 

این رایحه الهه است. "المپیا" قوی و مستقل با انرژی خورشیدی می درخشد. زیبایی واقعی در اوج او، با شکوه و پیروز. درخشش حسی درخشان جنبه های بسیاری او را آشکار می کند.  گل های درخشان در خورشید. دسته گل درخشانی که با حسی شگفت انگیز آغشته شده است. نت های معطر و خزه بلوط خورشیدی

 

OLYMPEA SOLAR

ترکیبات  آکوردهای مرکباتی شیرین و درخشان از پوست پرتقال و پوست نارنگی را ارائه می دهد که توسط شکوفه پرتقال پشتیبانی می شود. قلب، خزه بلوط خورشیدی را نشان می‌دهد که با یک دسته گل سفید و گل‌های تیار خورشیدی ترکیب شده است، در حالی که لمس گرم و عجیب  یلانگ نشان‌دهنده پرتوهای خورشید روی پوست همراه با بنزوئین در خشکی است.

 

 

PACO RABANNE OLYMPEA SOLAR
Eau de Parfum Intense
Edition 2022

رایحه اولیه: پوست نارنگی، پوست پرتقال، شکوفه پرتقال رایحه
میانی : خزه بلوط خورشیدی، گل های سفید، گل های تیار خورشیدی
رایحه پایه : یلانگ یلانگ بنزوئین

المپیا سولار


چهره تبلیغاتی جدیدترین Olympea Solar Luna Bijl است. همانطور که این برند می‌گوید: "عظمت به ریسک کردن بستگی دارد. پاکو رابان این را می‌داند، و لونا بیجل نیز این را می‌داند. تندیس و قوی، او ذاتاً نمایانگر تمام آنچه المپیا است را نشان می‌دهد.

Olympea Solar در 30 میلی‌لیتر، 50 میلی‌لیتر و 80 میلی‌لیتر Eau de Parfum Intense عرضه می‌شود که از اواسط آوریل 2022 شروع می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید