ورساچه اروس پرفیوم

ورساچه اروس پرفیوم

ادو تویلت ورساچه اروس

 

ورساچه  تصمیم گرفت با ارائه جدیدترین نسخه از عطر مردانه محبوب، خط اروس را گسترش دهد. پس از ستون، ادوتویلت ورساچه اروس ، در سال 2012 عرضه شد. Eros Flame محصول 2018; و Eros Eau de Parfum در سال 2020 عرضه شد. ورساچه اکنون یک عطر منتشر خواهد کرد !

خط اروس عمیقاً با اساطیر یونانی مرتبط و الهام گرفته شده است. این عطر از نام خدای عشق یونانی و پسر الهه آفرودیت - اروس - نامگذاری شده است. الهام از یونان باستان از زمانی که جیانی ورساچه امپراتوری مد خود را بالا برد و الهه مدوسا را ​​به عنوان نماد برند انتخاب کرد تا محصولات متعددی از خانه را تزیین کند، از جمله عطر مردانه اروس ادامه دارد.

 عطر جدیدم، اروس را برای مردی طراحی کردم که هم قهرمان و هم پرشور است، مثل خدای یونانی.

دوناتلا ورساچه

همانطور که اعلام شد: " رایحه ای که مستقیماً در قلب شما تأثیر می گذارد و حاوی پیام مهمی در مورد وقار و قدرت تنوع است. ورساچه اروس اکنون در یک عطر است. "

مجموعه ورساچه اروس


اروس از نت های معطر و فوجر تشکیل شد که بروی پایه ای گرم و کهربایی قرار گرفته اند. این دهانه ترکیبی از نعناع تازه و لیمو سورنتو و به دنبال آن سیب سبز ترد و گل شمعدانی در قلب آن است. پایه، جلوه راحتی دانه های تونکا بالزامیک و کهربا را فراهم می کند.

 

عطر ورساچه اروس

 

VERSACE EROS PARFUM
Edition 2021

نت آغازی: نعناع، ​​لیمو سورنتو
رایحه میانی : سیب سبز، شمعدانی
رایحه پایه : دانه تونکا، عنبر

 

عطر ورساچه اروس

 

ساخته شده در شیشه فیروزه ای با سر برجسته و مجسمه سازی شده مدوسا در مرکز فلاکون. VERSACE EROS PARFUM به صورت یک عطر 100 میل که در سایت تهران ادکلن بصورت تستر و اورجینال برای  شما عزیزان قابل دسترس نیز هست .
 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید