Armani Acqua di Giò Parfum

 

عطر جدید آرمانی آکوا دی جیو پرفیوم

آگهی آب gio

 

 

 

جورجیو آرمانی Acqua di Giò Parfum را در سال 2023 به عنوان عطری جدید معرفی کرد که قوی و شدید به هویت جاودانه Acqua di Giò الهام می‌بخشد. این عطر جدید به عنوان تجربه‌ای با طراوت و شدید توصیف می شود که رابطه درهم تنیده بین انسان و طبیعت را بررسی میکند. سال گذشته، آرمانی  Acqua di Gio EDP  را به‌عنوان تفسیری کاملاً جدید از عطر نمادین  Acqua di Gio  از سال 1996 معرفی کرد. این نسخه‌های جدید به خود افتخار می‌کنند که  به پایداری اختصاص دارند و از مواد تشکیل‌دهنده مسئولانه‌ای تشکیل شده‌اند.

آب پرفیوم gip

امضای دریایی Acqua di Giò Parfum  تفسیر مجدد را به روشی قدرتمندتر و شدیدتر ارائه میدهد. به گفته این برند، ترکیبی از نت‌های قوی و اعتیاد آور است که طراوت را با دنباله ای جذاب القا میکند. این عطر بیشتر با نت‌های بخوری غنی شده است که شدت رشته‌ای را به آکوردهای دریایی اضافه میکند. گفته میشود که نتیجه یک عطر کاریزماتیک و پر جنب و جوش با حسی از رمز و راز است که نمادی از منظره ناهمواری است که با قدرت و وسعت اقیانوس روبرو می شود. استاد عطر آلبرتو موریلاس (Firmenich) که عطر اصلی را نیز خلق کرده است، این ترکیب جدید را به عنوان یک عطر چوبی، آبی و معطر امضا کرد است. در مقایسه با طراوت گلی نیروبخش عطر اصلی، Acqua di Giò Parfum سطح جدیدی از طراوت فوق العاده را به مجموعه معرفی میکند. نت‌های بالایی آن شامل ترنج و نت‌های دریایی است. در قلب این عطر، تلفیقی از بوربن شمعدانی، اسانس رزماری و مریم گلی کلری، نماد معطر نمادین را دوباره اختراع می کند. نت‌های پایه شامل نعناع هندی و کندر میباشد. 

Gio di Gio Parfum

رایحه اولیه:  ترنج، نت های دریایی
قلب:  مریم گلی، گل شمعدانی، رزماری
پایه:  نعناع هندی، کندر
 

طراحی بطری شکل براق اصلی را حفظ می کند اما با رنگ های مشکی مدرج. علاوه بر این، بطری با طراحی 100٪ قابل شارژ مجدد، سازگار با محیط زیست است. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید