Prada Luna Rossa Ocean Eau de Parfum

عطر جدید پرادا لونا روسا اوشن ادو پرفیوم

پرادا لونا روزا اقیانوس edp

 

 

 

طیف عطرهای مردانه  پرادا Luna Rossa از کشتی بادبانی و تیم "Red Moon" که در مسابقات جام آمریکا شرکت می کنند نامگذاری شده است. این مجموعه از عطرها متاثر از جهان دریانوردی شدید، تجمل، عناصر اقیانوسی و شور و شوق برای پیروزی است.

تبلیغ پرادا لونا روسا

 پرادا لونا روسا اقیانوس را  در آگوست 2021 تحت مجوز جدید L'Oreal راه اندازی کرد . برخلاف نت اصلی اسطوخودوس، این نسخه دارای آکورد عنبیه پودری و ظریف میباشد.

در سال 2023، ادو پرفیوم Luna Rossa Ocean منتشر شد که به عنوان یک نسخه افراطی و احساسی از اصل توصیف می شود. این داستان یک سفر قدرتمند و متحول کننده را روایت می کند که ابعاد جدیدی را باز می کند.

پرادا لونا روزا اقیانوس edp

 

 

 

 

ادو پرفیوم پرادا لونا روسا اوشن می‌خواهد با استفاده از فناوری ترکیب شده با مواد طبیعی، حس ظرافت و احساسات را با هم ترکیب کند. عطر فوژر، چوبی و خاکی حاوی عصاره گریپ فروت نیروبخش است که با نت چوبی کندر و آکورد غنی وانیلی ترکیب شده است. که توسط مولکول AmberXtreme تقویت می شود که شدت مواد را افزایش می دهد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرادا لونا روزا اقیانوس edp

 

 

بالا: اسانس گریپ فروت
قلب:  کندر چوبی
پایه: دانه وانیل، AmberXtreme

 

این بطری از برتری تکنولوژیکی و زیبایی براق و پویا قایق های بادبانی افراطی الهام گرفته شده است. این لاک به رنگ آبی تیره، اشاره به اعماق اقیانوس دارد. خط قرمز نمادین پرادا نمادی از نوآوری است. کلاه سیاه شب با یک نقطه قرمز تزئین شده است که اشاره ای نمادین به لونا روسا است.

این عطر به صورت ادوپرفیوم 50 و 100 میلی لیتری موجود میباشد. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید