کرید اونتوس به مناسبت دهمین سالگرد

کرید اونتوس به مناسبت دهمین سالگرد

10مین سالگرد کرید اونتوس

 

Creed Fragrances کسب و کار خانوادگی و مجوز خود را در اوایل سال جاری به BlackRock (به مالکیت خاویر فران) فروخته  شد ، اما آنها همچنان به عنوان مدیران خلاق درگیر هستند. معروف‌ترین عطر کرید و پرفروش‌ترین عطر جهان  اونتوس ، امسال دهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد و نسخه ویژه آن  Aventus 10th Anniversary  با همین نام عرضه می‌شود.

عطرهای اعتقادی

Aventus  که در سال 2010 به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس House of Creed راه اندازی شد،  روند جدیدی از عطرهای میوه ای مردانه را با ترکیبی متمایز از آناناس و نت های غان آغاز کرد. Aventus با الهام از زندگی دراماتیک و نبردهای حاکمان سابق، به عنوان ادای احترام به رهبران نمادین، از جمله اسکندر کبیر و ناپلئون بناپارت ارائه می شود.

تصویر Creed Aventus

Aventus برای دهمین سالگرد تاسیس خود،  با طراحی جدید متالیک با نقوش تاریخی لباس پوشیده است. نقش روبان خیاطی موجود در این نسخه محدود به دانش تاریخی خانه به عنوان یک خیاط چیره دست اشاره دارد.

10مین سالگرد کرید اونتوس

رایحه اولیه: آناناس، ترنج، سیب، توت سیاه، نت سبز، پرتقال، فلفل قرمز
قلب: توس، نعناع هندی، گل رز، یاس، سیکلامن، هدیون، خربزه، نرولی، توت عرعر
پایه: خزه، مشک، وانیل، عنبر، عنبر ، سرو، چرم

این عطر در ظرفیت های 100 میل و 120 میل در سایت برای شما عزیزان موجود میباشد .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید