به راحت "خوب" اما خیلی خوش شانس؟


 به راحت "خوب" اما خیلی خوش شانس؟

می‌دانم معمولی نیست که درباره عطر نظر خاصی بدهیم، اما در این روز اخیر به بررسی مجموعه‌ام و استفاده از عطرهایی پرداختم که بهترین‌های هر برندی هستند. در این راه برای قدردانی از عطری که بیش از 10 سال است یکی از محبوب ترین عطرهای جهان است:  Aventus ...

در میان یک جلسه توجیهی که داستان‌های حاکمان مختلف از زمان‌های مختلف تاریخ بشر را در هم می‌آمیزد و زندگی ناپلون را با اسکندر مقدونی در هم می‌آمیزد و نمادی از جشن دویست و پنجاهمین سالگرد برند می شود . داستان برند برای توصیف یکی از بزرگترین موفقیت های بازاریابی صنعت عطرسازی در 10 سال گذشته استفاده می شود.

ترکیب اونتوس  هرگز برای من آنقدر  خارق‌العاده نبوده است، تا جایی که آرزوی فوری یک بطری غول‌پیکر را داشته باشم. پنجاه میل برای استفاده های پراکنده که از این عطر می کنم کافی بوده و هست. هرم ساختار این عطر مردانه ، کلاسیک و بسیار ظریف است. شروع مرکباتی، تند و میوه ای، برای من، عامل متمایزکننده ای در میان بسیاری از عطرهای فوق پیچیده و شاعرانه نیست که می شناسم.

 هرگز فکر نکردم که فریاد بزنم، "وای، ما در اینجا نوآوری های زیادی می بینیم!"... همیشه گفته شد  "ما یک عطر خوب داریم."

در طول سال ها، من  متوجه رشد اغراق آمیز  Aventus شده ام . بین سال های 2017 تا 2020 تقریباً همه چیز به این عطر اشاره می کند.

تصور من این بود که آیا عطر فوق‌العاده‌ای بود یا مردم واقعاً عطر را دوست دارند، تا جایی که معمولاً همه برندهای خاص یا طراحان عطر نسخه خود را از Aventus دارند . در  نسخه Montblanc Explorer آن هم یک نسخه "ادعای" شدیدتر و شرقی تر ، من یک راز را به شما می گویم: من از Hacivat بسیار بیشتر از Aventus استفاده می کنم ...

من شک دارم که چگونه این عطر به چیزی بسیار بزرگتر از زندگی تبدیل شده است، و امروز آن را امتحان کردم و دوباره از آن استفاده کردم، مطمئن هستم که یا دیوانه هستم و نمی دانم چگونه از یک اثر هنری قدردانی کنم یا فقط چیزی است. که جهان مانند تایتان در عطرسازی و دورهمی پذیرفته است!

در جستجو  پاسخی برای سؤالهایم، اجازه دادم عطر بیشتر و بیشتر خود را روی پوست نشان دهد و متوجه تغییر جالبی کمتر از خروجی به قلب عطر شدم: گلی سفید که نقشی مردانه دارد. یاس وقتی با نعناع هندی مخلوط می شود در میان دودی که من را به یاد چوبی می اندازد که برای دود کردن غذاها خاص می شود. با لمس میوه ای، مرکباتی، شیرین و آبدار باز می شود، که ساعت ها در این رودهایی که Aventus روی پوست می سازد، استتار می ماند تا سرانجام آناناس معروف را می بینم. این فقط یک نت آناناس درهم و برهم نیست، بلکه یک آناناس دودی است که به آنها گفته شده "شگفت انگیز است!" خوب، این برای من نیست، اما من اعتراف می کنم که برایم جالب است.

در این مرحله من اعتراف می کنم که تلاش برای روشن کردن یک شک دشوار است، زیرا تخیل و بو ترفندهای عجیب بازی هستن که ما  به اعتقادات خود شک می کنیم. با خودم گفتم شاید من اشتباه کردم و بقیه حق داشتن و این آناناس واقعاً بهترین چیز دنیاست تا اینکه به خودم آمدم گفتم: نه عزیزم این فقط یک آناناس دودی است و دیگر هیچ. آیا کوچکترین احتمالی وجود ندارد که تمام موفقیت های هیولایی عطر به خاطر یک نت باشد نه چیز دیگری؟ ساختار هیچ ارزشی ندارد؟ آیا هماهنگی و نوآوری ارزشی ندارند؟ و فقط آناناس تمام شکوه را می گیرد؟

بنابراین اضطراب خود را برای پاسخ‌ها کنار گذاشتم و فکر کردم که ممکن است چیزهای بیشتری برای کشف و بو کردن وجود داشته باشد و در نهایت پایه‌ای را می‌بینم که برای همه عطرهای Creed مشترک است. این عطر در عنبر و مشک که با خزه بلوط، سرو و توس آراسته می‌درخشد ظاهر می‌شود، و من به این نتیجه می‌رسم که قبلاً معتقد بودم که  Aventus همیشه (به بینی من) عطری است که در این میان اقبال زیادی داشته است. بسیاری از راه اندازی های خلاقانه و جالب در یک دوره مشابه. Aventus  واقعا عطر خوش ساخت و متعادلی است، اما چیزی که باعث نمی شود سرم را برگردانم و آن را  بهترین از همه اعلام کنم .

انگار همه ربط‌های  نجومی در انتشار Aventus با هم هماهنگ شده‌اند ، زیرا برای من، این تنها توضیح قابل قبول برای عطری است که خوب است اما بسیار خوش شانس است. این اتفاق می‌توانست برای هر عطر دیگری بیفتد، اما واقعاً در مورد اونتوس اتفاق افتاد .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید