Creed’s Royal Oud


کرید رویال عود : دوده دودکش ، خاک جنگلی و تایرهای لاستیکی

 


قطبی ترین جنبه عود رویال کرید بدون شک در نت عود آن است. ولی بوی عود نمی دهد. برای برخی، این منعکس کننده وحشت یک استراتژی نزدیک به شرق‌ شناسی در بهره‌ برداری از جذابیت چیزهای عجیب و غریب بدون به تصویر کشیدن آن با صداقت یا دقت است. از زمانی که عود در حدود سال 2010 محبوبیت زیادی پیدا کرد، جایگزین‌های ترکیبی ارزان‌تری از نت‌های زعفران مصنوعی، گل رز و گایاک به عنوان پایه‌ای برای روغن واقعی عمل می‌کردند، زمانی که قیمت یا طعم عود واقعی برای نمایش ممنوع بود. برخلاف بوی حیوانی و تقریباً تهوع آور از پنیر آبی، دیزل و پاهای نمکی، ریف‌های بدون عود غربی روی مواد معمولاً ترکیبی از فندق را می‌دهند تا بوی یکدست و کامل را ایجاد کند. کره انجیر با لقمه تلخش; و قهوه سبک با نت های متمایز شکلات شیری . 

هر دو مضمون عود جایگاه خود را دارند که به طور معتبر با یکدیگر متفاوت هستند، برای مخاطبان مختلف. شخصاً، گاهی اوقات عود وسترن تقلبی را به عود واقعی ترجیح می دهم، زیرا نمایه ساده تر آن که تزیینات و تعادل بیشتری با ژانرهای دیگر می دهد، برخلاف شخصیت غالب عود واقعی که تمایل دارد نت های سبک تری را مانند بغل خرس خفه کند. 

عود رویال کرید جالب است زیرا بویی شبیه به هیچ یک از تراپ نمی‌دهد، در عوض با حذف صف‌هایی از فلور (نت‌های گل رز و کهربا اغلب در ترکیب‌بندی‌های عود تاکید می‌شود) و جایگزین کردن استنتاج‌های از دست رفته با چوب خشک و آجیلی روی مفهوم عود خیال‌پردازی می‌کند. نت هایی در زمینه ادویه های خاکستری و توده و بافت فلفلی سنگین. نتیجه یک حس بسیار منحصر به فرد از شکل و توپوگرافی دارد، مانند تنباکو در عمق تاریک و جوهری آن، اما برخلاف توتون وانیل به عنوان مثال، از شیرینی به نفع ترد و ترد برگ های خشک پاییزی و بخاری که از آب گازدار در دهان شما جوش می زند، اجتناب می کند. دو ناحیه اصلی - نمناک و جنگلی و تند و خشک - در کنار هم برای ترکیبی ارتعاشی و پویا پر از زندگی و در عین حال رفتاری آرام و لطیف می رقصند. 

فلفل صورتی در ترکیب با سدر بیشتر اثر فلفلی را ایجاد می کند و از حس ادویه شفاف و تقریباً آلدهیدی اولی در برابر تراشه های مدادی و ضربات بنفش استفاده می کند. زمزمه‌های لیمو و گالبانوم، خاک تازه و مرطوب را با تانگ ترش رسیده‌اش می‌سازد، در حالی که یک عود تقلبی (گرد، متراکم، خز مانند و مبهم) همراه با نشاط تقریباً آبی گلپر تقریباً حس مشاهده دوده را در دستان شما نشان می‌دهد. - ریز آسیاب شده مانند پودر، دودی اما بدون طعم اصلی، از نظر شدت و تاثیر مانند زغال سنگ. رویال عود در جاذبه‌های غم‌انگیز خود، شبیه هر عودی است که می‌توانید بویید، چه واقعی و چه تصوری. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید