عطر جدید Dior Miss Dior Rose Essence

 

عطر Dior Miss Dior Rose Essence

 

میس دیور رز اسنس


در می 2022، خانه دیور ، Miss Dior Rose Essence را از سری عطرهای نمادین Miss Dior عرضه کرد. این عطر اولین نسخه محدود سالانه در نوع خود است که با نت‌های گلی حاصل از برداشت فصلی سال ترکیب شده است. 

دیور می‌گوید Miss Dior Rose Essence شامل گل‌ رز در ماه می از برداشت سال 2021 از Domaine de Manon در گراس است. یک شریک انحصاری و تاریخی دیور در گراس، Domaine de Manon برای اولین بار کل برداشت گل رز خود را در ماه می به تقطیر برای به دست آوردن گلاب اختصاص می دهد. 

میس دیور رز اسنس

Domaine de Manon که بین دریا و کوه قرار دارد، از یک terroir ایده آل برای پرورش گل های عطر بهره می برد. 

گل رز از گل رز Grasse May در قلب این ترکیب قرار دارد. گلاب گرد و شیرین این ترکیب را با طبیعی بودن تازه می کند. Miss Dior Rose Essence به عنوان ترکیبی بین طراوت گل و حسی از نت های چوبی خس خس، نعناع هندی و گایاک که در راحتی مشک پیچیده شده است، توصیف می شود. 

میس دیور رز اسنس

رویه : شمعدانی
قلب: رز ماه می
پایه: خس خس، نعناع هندی، چوب گایاک، مشک
 

جعبه از 100% سلولز گیاهی سازگار با محیط زیست ساخته شده است و کاغذ صورتی که لایه بیرونی را می پوشاند از کاغذ بازیافتی ساخته شده و به سلولز گلبرگ خمیر شده است. الیاف گلبرگ از گل رز باقیمانده ماه می بدست می آید. بدنه بطری عطر حاوی 25 درصد شیشه دوستدار محیط زیست است.

میس دیور رز اسنس

Miss Dior Rose Essence به صورت یک ادو تویلت 100 میلی لیتری می‌باشد و به زودی در تهران ادکلن موجود میشود و نسخه اورجینال آن بصورت محدود در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید