Mongolian Cashmere and Nordic Fougere Dunhill


کشمیر مغولی و فوگر نوردیک: عطرهای جدید ازآلفرد دانهیل

از سال 2019، برند بریتانیایی آلفرد دانهیل ، تحت نظارت مالک مجوز عطر Inter Parfums (Boucheron، DKNY، Rochas، Lanvin، Van Cleef & Arpels و غیره)، مجموعه جدید انحصاری Dunhill Signature Collection خود را توسعه داده است . این مجموعه در حال حاضر دارای 9 عطر است و ایده اصلی آن آقای دانهیل است که در طول سفرهای خود عطرهای جهان را کشف می کند.

مجموعه امضای دانهیل

آلفرد دانهیل پس از صحرای عربی، مرکبات آمالفی، چوب صندل هندی، کهربا مراکشی، اسطوخودوس پرووانس و موارد دیگر در این زمینه، در سال 2022 دو محصول جدید به این مجموعه عرضه کرد، کشمیر مغولی و فوگر نوردیک . ماجراهای جدیدی در انتظار جنتلمن بریتانیایی است!

 

ترمه مغولی

دانهیل ترمه مغولی

یک نجیب زاده بریتانیایی از مغولستان بازدید می کند، جایی که بزهای منحصر به فرد در فلات در حال چرا می باشند ، که پشمهایشان با دست شانه می شود تا ترمه گرم و لطیف درست شود. البته او می توانست به تبت یا مغولستان مرکزی برود، جایی که این بزها نیز در آنجا پرورش می یابند، اما باید چیزی مانع او شده باشد. آقا احتمالاً دستمال ترمه ای به گردن و جلیقه ترمه ای زیر ژاکت پشمی خود دارد - زمستان های آن نواحی  بی رحمانه، سرد و برفی است، به خاطر  همین دلیل است که بزها زیر پشمهایشان احساس گرمی دارند!

دانهیل ترمه مغولی

کشمیر مغولی رایحه ای گرم کهربایی با شروعی تند و بی نظیر است. شروع تازه با یک گل رز پودر شده گرم در قلب ایجاد می شود و با یک دنباله کهربایی گرم که ته رنگ جیر قابل توجهی دارد به پایان می رسد. برای برخی ممکن است بوی جیر نرم با عنبیه داشته باشد. یک کهربای مدرن و متعارف - در ابتدا تازه و گرم، سپس گرم و نرم، مانند تضاد دمای پاییز - بیرون و داخل پوشش ترمه.

 ترمه مغولی آلفرد دانهیل 

رایحه اولیه:  پرتقال ماندارین و فلفل صورتی؛
رایحه میانی: شمعدانی، رز و ریشه زنبق؛
رایحه پایه: عنبر، مشک و جیر.

 

نوردیک فوگر

نوردیک فوگر دانهیل

عطرهای مدرن فوگر عطرهایی برای افراد خوش بین و ماجراجو هستند که از طراوت و سرسبزی، انرژی و نشاط صحبت می کنند. چه چیزی بهتر از باد سرد در میان آبدره‌های سبز شمالی می‌تواند نیرو بخشد باشد . انگار با آقای دانهیل آنجا هستیم - مناظر خیره کننده، کوه های سرسبز، آبدره های سنگی، در حالی که خورشید در موج های آب می درخشد، و هوای پاک و آب سرد به دندان های ما آسیب می رساند...

نوردیک فوگر دانهیل

نوردیک فوگر تازه شفاف  ترکیبی از گیاهان سبز (ریحان، شمعدانی)، ادویه جات ترشی جات (فلفل، هل) و آبزیان (بامبو) است. پایه چوبی-مشکی تیره، گرم و کمی شیرین یادآور بسیاری از فوگرهای مد روز امروزی مانند Legend Montblanc و Percival Parfums de Marly است. من این را یک عطر ورزشی برای مردان می دانم.

نوردیک فوگر آلفرد دانهیل

رایحه اولیه: ریحان، هل و فلفل سیاه؛
رایحه میانی: شمعدانی، برگ بامبو و کامکوات؛
رایحه پایه : نعناع هندی، چوب صندل و وانیل.

 


کشمیر مغولی و فوگر نوردیک به عنوان Eaux de Parfum در دسترس هستند. بطری های 100 میلی لیتری . با کمال تعجب ، مدتی است که این عطرها در فروشگاه های آنلاین و حراجی ها بسیار ارزان تر در دسترس هستند. این احتمالاً به این دلیل است که دانهیل در آوریل 2022 اعلام کرد که مجوز ده ساله خود را با  Interparfums  که در سپتامبر 2023 منقضی می‌شود تمدید نمی‌کند. به نظر می‌رسد ما می‌توانیم منتظر خرید تعداد زیادی از عطرهای Dunhill در سال‌های آینده باشیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید