گوچی باغ کیمیاگری : عشق در تاریکی ، اشک از ماه

گوچی باغ کیمیاگر


 

در آوریل 2022، تحت مجوز Coty، گوچی مجموعه باغ کیمیاگر خود را با دو اثر دیگر در بطری‌های سفید گسترش داد: عشق در تاریکی  و اشک از ماه. هر دوی این آثار، درست مانند تمام کارهای قبلی، توسط استاد عطرساز آلبرتو موریلاس ساخته شده‌اند .
 

گوچی باغ کیمیاگر


گوچی بیوتی که از مدیر هنری گوچی، الساندرو میکله و استاد عطرساز آلبرتو موریلاس متولد شد، از عطری با نام تداعی کننده Love at your Darkest رونمایی کرد .
 

گوچی عشق در تاریکی شما


"عشق در تاریکی مانند شاهینی می درخشد که با Love at your Darkest ، رایحه ای عمیق چوبی-ادویه ای که ترکیبی فراگیر از فلفل سیاه، کندر و چوب سدر است. در بالا، نت مست کننده فلفل سیاه ، چوبی و گرم ، به لطف نت های بخور و بلسان که آن را در غنای نفسانی می پوشاند، تندی خود را آشکار می کند."
 

گوچی عشق در تاریکی شما


عشق در تاریکی  با شاهین سلطنتی که نشان دهنده قدرت و عزمت است ، تزیین شده است ، که به ما الهام می‌دهد ، تاریک‌ترین گوشه‌های عشق را در آغوش بگیریم و از پستی و بلندی‌های آن عبور کنیم . بطری عطری با طرحی تزئینی از شاخ و برگ طلایی به کار رفته و با رنگ سبز در پایین خاتمه می‌یابد . 

عطر زنانه و مردانه Love at your Darkest  Eau de Parfum بخشی از مجموعه The Alchemist's Garden است که مانند جواهری گرانبها به نظر می رسد.      Love at your Darkest را می توان حول یک عنصر کلیدی مرتبط با کدهای متمایز خانه بیان کرد، جایی که هر رایحه را می توان تصعید، تضعیف کرد، یا با عطرهای دیگر از مجموعه لوکس ترکیب کرد تا یک عطر منحصر به فرد ایجاد کند."
 

گوچی عشق در تاریکی شما


 

GUCCI LOVE AT YOUR DARKEST
Edition 2022 عطرساز
Alberto Morillas

رایحه اولیه: فلفل سیاه
رایحه میانی : کندر
رایحه پایانی: چوب سدر

 


 

اشک گوچی از ماه


 

درباره  اشک‌های ماه ، خانه به اشتراک می‌گذارد: "روح آزاد و شاد سنجاقک این عطر درخشان را که در اطراف یک دسته گل سفید از گل صد تومانی سفید، زنبق دره و استفانوتیس ساخته شده است. گل صد تومانی سفید، هوای و گلدار است. نمادی از ثروت و افتخار است. تازه و با لمس حیوانی، با شبنم سبز زنبق دره در قلب خود غنی می شود. استفانوتیس درخشان که به نام یاس ماداگاسکار نیز شناخته می شود، راز این دسته گل زیبا بهاری را آشکار می کند.
 

اشک گوچی از ماه


عطر زنانه و مردانه Tears from the Moon با سنجاقک تزئین شده است، حشره ای که نمادی از آزادی، خرد و دگرگونی است و شما را به آوردن سبکی به زندگی خود دعوت می کند. با الگوی تزئینی از شاخ و برگ طلایی استفاده شده است. طراحی نیز با یک پاپیون سبز رنگ در پایین بطری عطر تکمیل شده است."
 

اشک گوچی از ماه

GUCCI Tears FROM THE MOON
Edition 2022
عطرساز : Alberto Morillas

رایحه اولیه : گل صد تومانی سفید
رایحه میانی: زنبق دره
رایحه پایه :
استفانوتیس (یاس ماداگاسکار )

 


هر دو عطر Love At Your Darkest و Tears From The Moon به صورت ادو پرفیوم 100 میلی لیتری در دسترس هستند.

 

 
 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید