Maison Francis Kurkdjian 724 Eau de Parfum


Maison Francis Kurkdjian 724 Eau de Parfum
Niche Perfumery

 

 

فرانسیس کورکجیان : "چیزی در شهرهای بزرگ وجود دارد که شما را فرا می گیرد، شما را برق می بخشد، شما را بالا می برد. من آن انرژی ارتباطی، آن زندگی را که یکپارچه می تپد، به عطری تبدیل کردم . "

 عطری که مدت ها در انتظار آن بودیم از Maison Francis Kurkdjian سرانجام در اواسط آگوست 2022 معرفی شد. با الهام از شهرهای بزرگی که همیشه زنده، پویا و هرگز خواب نیستند.

 

همانطور که توسط Maison Francis Kurkdian اعلام شده است: "در پرتو آسمان خالصی که بر فراز شهر طلوع می کند، شبح زیبای 724 بالا می رود. مناظر شهری و معماری اطراف آنها آشکارا بر زیبایی گرافیکی این ادو پرفیوم گل مشک دار تأثیر گذاشته است. درخشان، پر جنب و جوش، و براحتی اعتیاد آور، 724 شما را به احساس ریتم شهر دعوت می کند. در نت های بالایی، یک رایحه شهری تازه درک می شود. این حس طراوت تمیز و انرژی بخش است که از ترنج ایتالیایی و آلدئیدها با وجوه جوشان، کمی فلزی و پیچیده تشکیل شده است. در قلب این عطر، هاله ای مطبوع نهفته است که توسط دسته گلی ساخته شده از یاس مطلق مصر، نخود شیرین و پرتقال منتقل می شود. در نت‌های پایه، این دنیای سفیدی به لطف چوب صندل و مشک سفید تسلیم حسی محصور و آرامش‌بخش است.

 

رایحه اولیه : ترنج کالابریا و آلدئید
رایحه میانی : یاس مصری، نخود شیرین، پرتقال ساختگی
رایحه پایه : چوب صندل، مشک سفید

 724 به عنوان ادوپرفیوم 35، 70 و 200 میلی لیتری در دسترس است. 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید