Legend Red

Legend Red  جدید Montblanc دنباله‌ای طراوت‌بخش ، نشاط‌آور، و دنباله‌ای برای Fierce -copying Origin Legend است. پیوند بین این دو طرف واضح است، و طیف کامل ژنتیکی معروف ترین رایحه ابرکرومبی (به ویژه هسته صاف آمبروکسان-صنوبر-مریم گلی آن) را حفظ می کند، اما تزئینات مرکباتی درخشان، پر جنب و جوش و گیاهی را در بالای آن قرار می دهد. 

افسانه قرمز روی سفید

گریپ فروت در این یکی واقعاً آواز می‌خواند، با شور و شوق، شوری و سروصدای مشابه ادکلن گریپ فروت جو مالون لندن ، کریدز سیتروس بیگاراد ، یا ادکلن دیور ساواجدر ارتباط با پرتقال خونی، رسیده و آبدار بودن دلپذیری وجود دارد که بین چوب‌ها و گیاهان زیر تراوش می‌کند و آنها را در رنگ‌های نئونی پوست مرکبات با فیلتری بیش از حد اشباع - عمیق، شدید و آغشته به قدرت گیاه‌شناسی آغشته می‌کند. این ترکیب شیرین و ترش از پرتقال شاداب و گریپ فروت چروکیده به اعماق دنباله و درخشش عطر گسترش می یابد و به طرز دلپذیری برای چهار تا شش ساعت ماندگاری دارد. 

رایحه ای متشکل از دو نیمه، هماهنگی مکمل با زیپ و درخشندگی بالا، عطری با بافت جیر متضاد و مریم گلی اثیری است که با مه افسانه ای فیرس از "چوب نمکی" انتزاعی خارق العاده، نت های صنوبر حباب اقیانوسی دنج ارتباط برقرار می کند. از بوسه روی پوست داغ به عبارت ساده‌تر و کمتر گل‌دار، بخش‌های میانی و پایه، کپی‌های Legend هستند که به نمای اسیدی‌تر ترجمه شده‌اند که با حس درخشندگی و درخشندگی منشوری جوان‌سازی می‌شود، اما دارای پادزهر به شکل خنک‌کننده، مشک نرم و گیاهان گلدار است. 

افسانه قرمز روی قرمز

در مجموع، چیز جدیدی نیست، اما بوی بسیار خوبی دارد، و برای باشگاه، اداره یا یک روز معمولی به خوبی کار می کند. لجند رد دارای ویژگی‌های تقویت‌کننده اسپا مانند یک ژل دوش لوکس در کنار خوش‌بینی ادکلن‌های تابستانی است. یک انتقاد احتمالی این است که یک روند توسعه کمی تنبل را نشان می دهد، گویی یک توافقنامه مرکبات از قبل موجود در بالای Legend قرار گرفته و مهر و موم شده، امضا شده و ظرف یک روز تحویل داده شده است. با این حال، کار می کند. اگر عاشق Legend هستید، Legend Red را دوست خواهید داشت و می تواند با خرید آن احساس رضایت کنید. اگر از کنایه Abercrombie Legend لذت نمی بردید، هرگز نمی توانید آن را با Red نیز از ذهن خود خارج کنید. قدرت ماندگار در بیشتر ساعات روز می بیند و با آمبروکسان فلفل شده با نقطه هایی از گریپ فروت رنده شده و چوب خشک شده با آمبروکسان به پایان می رسد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید