عطر جدید نارسیس

 
عطر جدید Narciso Rodriguez Narciso Eau de Parfum Cristal
 

نرگس کریستال


 

جدیدترین عطر Narciso مجموعه عطرهای زیبای  Narciso Rodriguez را غنی خواهد کرد  . NARCISO Cristal  به عنوان "رایحه جدید درخشان و اعتیاد آور، ادای احترام به زنانگی درخشان، بازتاب نور درونی زن NARCISO، همانطور که وجوه یک کریستال نور می تاباند تا زیبایی طبیعی خود را نشان دهد" معرفی شده است.

نرگس کریستال
 

مجموعه عطرهای NARCISO هنر اغواگری را تجلیل می کند، هر رایحه با قلب پوشیده از مشک و امضای چوبی نمادین تعریف می شود، اما با تغییرات منحصر به فرد ترکیب تغییر یافته است. Eau de Parfum Poudrée NARCISO با ترکیبی گلدار از گلبرگ های سفید یاس و گل رز بلغاری، جذابیت ظریفی را به نمایش می گذارد. NARCISO Eau de Parfum Ambrée گرمای اغوا کننده ای را می تاباند که با گل های عجیب و غریب تیار، شکوفه پرتقال و یلانگ یلانگ احاطه شده است، در حالی که Narciso Eau de Parfum Rouge با دسته گلی زنده از رز بلغاری و زنبق شور و هیجان شدیدتری را القا می کند. اکنون NARCISO Eau de Parfum Cristal  ادای احترام به اغواگری را با داستان جدیدی از نور درونی و جاذبه طبیعی ادامه می دهد.

 

نرگس کریستال


NARCISO Eau de Parfum Cristal به بررسی صمیمی ترین خود ما می پردازد. ناتالی گراسیا-کتو ، عطرساز مشهور پشت عطر جدید ، می‌گوید: «این عطر خود واقعی یک زن را نشان می‌دهد و شخصیت اصیل او را منعکس می‌کند» . "دیدگاه من خلق عطری بود که نور درونی یک زن را بیرون می‌آورد و زیبایی و حس طبیعی او را می‌تاباند."

مدل هلندی Laurijn Bijnen ، الهام بخش NARCISO Eau de Parfum Cristal ، درخشش زنانگی را به خوبی به تجسم می کشد. 

نرگس کریستال

رایحه ای آغشته به نور
این عطر جوهره نور درونی را از طریق نت های بالایی درخشان، قلب خالص و لطیف حس خوبی جذب می کند. با بیدار شدن رایحه، هاله‌ای درخشان از ترنج ، گلبرگ‌های نرم گل‌های شکوفه‌دار، یک دسته گل از گلهای رز به روز شده و آکوردهای گل‌های سفید را روشن می‌کند. این عطر به تدریج با قلب نمادین مشک، که امضای غیرقابل انکار عطرهای NARCISO است ،مشک با وجوه چوبی و کهربایی زیبا از چوب سدر و ترمه تقویت شده است که به عطر توان مرموزی و پراکندگی می دهد. کیمیاگری عالی از سبکی و عمق، هاله درخشان و شدت عمیق عطر را متعادل می کند. 
Gracia-Cetto می‌گوید: «من می‌خواستم این عطر با روشن کردن گل‌ها، طراوت و حس مشک‌آلود و چوبی با نوری ملایم و درخشان، به زنانگی احترام بگذارم . »

 

نرگس کریستال

 

Eau de Parfum Cristal NARCISO
Eau de Parfum Cristal استاندارد جدیدی از طبیعی بودن را معرفی می کند که بیش از 85 درصد از مواد تشکیل دهنده آن منشأ طبیعی دارد. در اولین همکاری خود با Narciso Rodriguez، عطرساز ناتالی گراسیا-ستو، تخصص خود را در کار با طبیعت و همچنین دیدگاه خود را برای رویکردی پایدارتر به عطرسازی به ارمغان آورد. "من قویاً معتقدم که کلاسیک‌های فردا نیز باید مراقب طبیعت باشند. ما به عنوان عطرساز، اکنون این فرصت را داریم که عطرهایی با موادی بسازیم که از مواد مصنوعی کمتری مصرف کند و اثرات زیست محیطی کمتری دارند."

Gracia-Cetto این اصول را هنگام انتخاب مواد اصلی برای NARCISO Eau de Parfum Cristal در نظر گرفته . او ترنج را انتخاب کرد که ا از ایتالیا تهیه شده بود، و یک نت گل رز با استفاده از فرآیند تقطیر افزایشی جدید، که اجزای بویایی را از آب تقطیر بازیابی می کند تا نت گلی ایجاد کند که بوی گل رز تازه را تداعی می کند. "طبیعت منابع گرانبهایی است. بنابراین ما باید تلاش کنیم تا پالت خود را با مواد نوآورانه ای مانند اینها غنی سازی و تکامل دهیم که مسئولانه منابع و با احترام به طبیعت و تنوع زیستی ساخته شده اند."

نرگس کریستال

NARCISO Eau de Parfum CRISTAL

نسخه 2022

عطرساز. Natalie Gracia-Cetto

اولیه : ترنج، فریزیا، شکوفه پرتقال 

میانی : گل رز، گل سفید، یاس، مشک رایحه
پایه : کهربا، چوب سدر، کشمیران، بنزوئین

 

نرگس کریستال

 

یک بطری با درخشندگی محض
بطری نمادین NARCISO در خالص‌ترین شکل ظاهر می‌شود، شیشه شفاف به صورتی لطیف ، رنگی شده و رایحه درخشان درون را آشکار می‌کند و از درون مکعب شیشه‌ای شفاف بیرون می‌آید، خطوط گرافیکی آن نور را مانند وجوه یک کریستال طبیعی منعکس می‌کنند. این شی گرانبها که با یک کلاه صورتی مات به پایان رسیده است، که همان درخشندگی فریبنده زن NARCISO را ساطع می کند.

نرگس کریستال

 

Narciso Cristal را به عنوان یک ادو پرفیوم 30 میلی لیتری، 50 میلی لیتری و 90 میلی لیتری به زودی در تهران ادکلن در دسترس است.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید