روزندو ماتو درگذشت


روزندو ماتو درگذشت

امروزه صنعت عطرسازی خالق ارزشمندی را از دست داده است. روزندو ماتو عطرساز اسپانیایی پس از تحمل یک بیماری شدید درگذشت.

روزندو ماتو

استاد عطرساز Rosendo Mateu، متولد 23 اکتبر 1945، بخشی از فرهنگ بویایی اسپانیایی است، با خلق عطرهای نمادین Puig مانند Agua Brava در سال 1968، Brummel در سال 1975، و همچنین Quorum فراموش نشدنی در سال 1981. Rosendo  به شرکت Puig پیوست. 15 ساله کارهای او برای  Herrera Carolina، Paco Rabanne و Nina Ricci،  در کارنامه Puig، نیز در حرفه طولانی او قابل توجه است.

روزندو ماتو

در سال 2015، او سرانجام دیدگاه خاص خود از عطر را از طریق نام تجاری خود Rosendo Mateu Olfactive Expressions به ما ارائه داد .

مجموعه عطرهای روزندو ماتو

در مصاحبه  با روزندو  او گفت است : "سالهای زیادی رویای توسعه مجموعه عطرهای خودم را داشتم. من به بازار کوچک عطرهای "محرمانه" علاقه مند بوده ام.  من در تمام عمرم برای بسیاری از برندهای داخلی و بین المللی کار کرده ام؛ 45 سال همکاری با تیم های بازاریابی و ارزیابی عالی و بهترین عطرسازان از سراسر جهان همکاری داشته ام و در سال 2014 به همراه پسرم جوآن ما شروع به کار روی مجموعه خودمان کردیم که ماهها کار طراحی، بسته بندی، بطری و ... طول کشید.»

روزندو ماتو در حین ایجاد برند خود به مدت ده سال با عطرساز کریستین کاربونل کار کرد و با هم چندین عطر را با همکاری در آزمایشگاه Carbonnel در بارسلون امضا کردند. کریستین کاربونل می‌گوید: «ما دانش را مبادله کردیم؛ من به او نشان دادم عود چیست و سبک خاورمیانه‌ای و همچنین روش مدرن‌تر آهنگسازی، و او در مورد سبک‌های کلاسیک در عطرسازی به من آموزش داد.

Rosendo Mateu دارای 81 عطر قابل توجه است که در پایگاه داده ما فهرست شده است. کدام یک برای شما خاطرات و احساسات قوی به ارمغان می آورد؟

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید